i'm sorry but it's too late and it's not worth saving

Motsätter mig extremt att det vara är två dagar kvar på 2015..? What. De senaste dagarna har jag hängt 110% med familjen, spelkvällar, goda middagar, filmmys osv då syrran tog sitt pick & pack och stack upp till Stockholm igen imorse. Grymt sällan vi är allihop (vilket vi förvisso inte var hela tiden nu) så man får passa på. 
 
Ikväll ska jag hem till Erik som fyllde 18 igår och fira honom<3. Så idag ska jag mest slappa, fixa present och ordna lite inför imorgon. Funderar faktiskt på att sätta lite löften inför det nya året - har aldrig gjort det tidigare.. Har liksom magiska förväntningar på 2016 ändå, som många säger är ''the golden year''. Det är någon skräckblandad förtjusning. Mitt liv har inte varit så nice som det är nu på väldigt länge, att spräcka den bubblan är skrämmande, men allt som kan komma efter..? Mums.