people are poison

Woho! I tisdags kväll sjukade jag mig inför onsdagen vilket var ett väldigt bra beslut. Satte alarm 5 för att gå upp och dubbelkolla att jag fortfarande hade feber haha vilket jag hade så somnade om och sov tills 13.30. Sedan slappade jag satan i det, knaprade 4 migräntabletter och åkte till Ciabatta med Frida. Sedan på kvällen hade jag sedan länge ett bokat bord för en bättre dejt. Satt där flera timmar och blev ganska bra på det, haha. Trillade ut därifrån på mina röda klackar och hem till chips och dipp framför en film i en bra famn! Det blev en helt ledig dag vilket var otroligt skönt, första på ish 21 dagar och sista på ett bra tag. Jobbar idag, 15h imorgon, hela helgen och nästa vecka! 
 
Gick upp imorse och smällde ihop pannkaksfrulle och cappuccino, sedan åkte han vidare. Då kom Maria och vi snackade skit, drack smoothie och kramades lite. När hon gick gjorde jag matlådor för de kommande dagarna (lol) och städade lite. LÄNGTAR tills m&p kommer hem från Sthlm... 
 
Nu ska jag sticka till jobbet. Kram