"SOME PEOPLE DON’T REALIZE WHAT THEY HAVE UNTIL IT’S GONE, BUT THAT DOES NOT ALWAYS MEAN THEY ARE SUPPOSED TO GET IT BACK."

En duck-pic från mig och bästis från Sthlm. Saknar det.. Spelade beach-handboll med laget igår i storm, vi förlorade alla matcher hehe.. Inte riktigt vårt grej. Drack sedan lite rosé hos Frida innan vi skulle fira Emma som fyller år idag. Det blev en kväll VÄL värd att minnas, fantastsikt kul. Jag & Sam höll ett otroligt bra tal också om jag får säga det själv. Vart i stan vid 1 för hennes första utgång, i regnet, inte så kul. När sista bussen kom bar Jonte iväg mig så missade den vilket resulterade i en kväll värd att minnas, hemkomst i gryningen och somnandes till soluppgången. Fint. 
 
Idag sov jag ungefär drygt 5 timmar för lite av mina vanliga 6, körde bil och hängde med mor och co. Nu ska jag träffa Fridd för en kväll med bara massa mys. Mycket välbehövligt.