The poison leaves bit by bit, not all at once. Be patient. You are healing.

Försöker maxa in det mesta av varje dag just nu vilket går förvånansvärt bra! I söndags gick jag av jobb lite tidigare för att möta upp Linnea <3 Vi åkte till Hamnkrogen där André bjöd på carpaccio och sedan låg vi i soffan hela kvällen med en flaska bubbel! Sedan i måndags gick jag upp relativit tidigt för en passion-utbildning på jobb. Det var väldigt kul men kanske inte jättegivande. Mycket handlar om en ''ta- och ge'' relation som inte utvecklar sig själv. Efteråt sprang jag bort och jobbade hela kvällen fram till 23! 
 
Efter jobb sen fick jag låna Andrés bil och körde hem. Fick lite otippad egentid vilket var så skönt. Jag ''tar nästan inte ut'' någon egentid just nu, eftersom jag har så lite timmar att bolla med. Jag sover alltid med sällskap och umgås med folk varje sekund jag är vaken. Därför är det guld att få några timmar ensam. 
 
 
Igår skulle nämligen också innebär sjukt bra häng! På morgonen hämtade jag upp André så åkte vi till väla. Jag skulle inhandla det sista till semestern då jag åker till Italien på torsdag (imorgon whaat) och sedan kollade vi lite på rean. Sen åkte vi hem för att tanka energi innan vi hämtade Kevin och åkte och plockade jordgubbar vilket var så sjukt mysigt haha. Lite spontant väntade Erik, Ludde och Karl på oss här hemma så grillade vi och åt helt galet god mat, sedan kom Emmy och senare lite fler tjejer så drack vi sangria, spelade kubb och sällskapsspel och åt jordgubbarna vi plockat med grädde och glass. En helt perfekt dag. Tack mina fina vänner för att ni är bäst <3