Some names will always taste bitter

R E C A P 
 
I lördags innan jag drog till Tovs satt jag hemma framför en öppen brasa med chark och drack bubbliga passionsdrinkar med champagne. Sedan fick jag skjuts ut till Hittarps strand där ett sjukt utsmyckat hus väntade och flaskor poppades. En kväll med tävlingar, drinkar och snack innan vi åkte inom stan snabbt innan jag och Tove tog (kastades in i?) en taxi till Tågaborg. Var typ en ganska tumult kväll och en grät en skvätt innan en skedade en bästis. Söndagsmorgonen var guld. Det var nog det roligaste med hela firandet. Vi låg i sängen i flera timmar och åt ostbågar, chokladbollar och jag skrattade mer än jag nog gjort sammanlagt hela året. Så då grät jag en skvätt till för att jag var så lycklig. Ha-ha.  
 
Sedan körde Toves pappa hem mig till Viken och jag åt pangmiddag med familjen, drack cola, cyklade en mil och åt cheddarpopcorn. Vill göra igen