/ thank God for her - 02.31

 
(Every successful person begins with two beliefs: the future can be better than the present, and I have the power to make it so)
 
Hej vänner från nytt hemmaplan aka Åre. De senaste dagarna sedan jag kom tillbaka hit har gått i rekordfart och snart är det ny månad. Har b.la varit på Petters konsert på bygget som var GULD. Gissa om vi nötade Petter efterföljande dagar. Skrek mig hes. Om det är något jag lärt mig är det att ha kul på vägen. Den här går ut till alla oss som aldrig kommer nöja oss med bra, med bättre, till alla oss som hungrar. 
 
Sedan har jag faktiskt härjat runt på massa öldejter. Var ute med Nils och åt middag på Supper, dansade salsa på CC med Ellen, kört captävlingar, köpt mitt första set skidor (!!) och därav spenderat massvis med timmar i backen, sträckhängt med Viggo, badat bastu, lagat familjemiddagar på karolinen och haft det sjukt soft helt enkelt. Flyttat har jag också gjort! Från där vi bodde innan. Jag älskar detta livet. Det är min guldera. Mitt i allt fantastiskt uppstår även tradgedi och nästa vecka kommer min mamma således hit för att kramas med mig. Längtar så det knäpper och sprätter i bröstet. Snart så. Aldrig ensam men ibland på avstånd. 
 
IDAG har jag precis jobbat färdigt, summerat ihop drinklistan och ska strax hämta min tvätt som ligger i maskin. Sedan ska jag åka in till byn på build up möte då jag imorgon ska servera på Martin & Servera's (Sveriges största restauranggrossist!!) take over gala. Är sjukt spänd. Det är girl power inspirerat för att visa att TJEJER KAN i denna branschen! Så Sveriges 5 främsta kvinnliga kockar kommer och lagar alla en signaturrätt. Låt 2018 bli året vi störtar patriarkatet.