+

Hej på er! 
 
Den senaste tiden har denna portalen fått ta sig an en del överanalyserande texter, som för allas bästa är kasserade nu. Förutom den om A. Pga vikten av att våga låta sig själv acceptera, känna och förstå. 
 
Har käkat ute en hel del sedan sist, och spelat av några riktigt viktiga bandymatcher. I torsdags påbörjade jag och Mae en ny tradition; dejten. Visste ni att man ska ''unna'' sig själv 12 dejter om året. Man ska sprida ut dessa med vem man vill. Men minst 12. Jag har fler. Men jag har 12 att slösa på henne. Minst. Och de började vi med nu i torsdags förra veckan. Sedan i fredags for jag ner till Lund för att äta på en av Lunds finaste bistros med min bror! En helt fantastiskt kväll med råbiff, hummer, oxfilé, drinkar, champagne, ripasso och dessert. Vattnas i munnen av tanken.. Och så viktiga samtal. Det var en kväll som hade allt. Sedan i lördags hängde jag med Maja & Tove och konsumerade ekologiskt rosé och dansade på Tivoli. Och idag efter jobb tog jag mitt pick och pack och begav mig till Rasmus och avverkade några koppar kaffe och pratade politik, samhällskritik och framtid. 
 
Ikväll ska jag träffa min bästis på drinkar! Och imorgon beger jag mig till Göteborg för en fullspäckad afton. På torsdag ska äntligen världens bästa jobbduo återförenas hos Amanda (med Nelly & Emma) för vin och ost. Behöver dessa människor i min vardag så mycket att det skriker.... Sedan på lördag är det lagfest. 
 
OCH på måndag - äntligen - åker jag till Åre och till min André <3 
 
Händer en hel del jätteroliga grejer just nu, såklart, men jag har varit så brutalt depp och ångestladdad de senaste dagarna. Det förvirrar mig. Mycket handlar ju om att vara ärlig mot sig själv, att våga känna. Jag jobbar mycket på just det, att leva ut alla känslor, oavsett vad för typ av känsla det är. Vilket gör att man ibland borrar ner sig i något man borde släppa. Filosoferar vidare på en slutsats.