-

Halloj på er 
 
I fredags efter jobb stack jag på AW på ''Hos Bo'' med Franz & Johan innan jag mötte Emmy på tivoli för en öl. Stack sedan hem och hade fin 2-rätters med pappa & Jonte, vi satt vid bordet till 22 och bara drack vin och pratade. Väldigt trevligt! Jag stack sedan in till stan för att ta en drink med Alle på Grand, sedan hängde även Josse på innan jag sa hejdå till dem och hängde med Franz, Johan & Jimmy på utgång. Vid 6.30 tog vi en taxi hem och då var jag heelt slut. Vaknade ändå vid 10 och hela lördagen gick åt att sova innan jag på kvällen tog en lång promenad och åt ryggbiff med rödvinssås. Är det värt det egentligen? Jag hade SÅ jäkla kul i fredags, men samtidigt mådde jag pyton och spenderade hela lördagen med att sova. I alla fall, idag ska vi ha släktkalas här hemma för mig vilket ska bli jättekul. Vi ska äta en linsgryta jag hypat några månader nu och sedan har mamma ordnat en sommarinspirerad marängtårta.