-

 
God Jul på er alla mina fina vänner!! 
 
Nu har jag varit hemma från Gwada i 9 dagar och det har verkligen varit världens största omställning. Jag leever liksom fortfarande där nere, mina ''bekymmer'' ligger fortfarande där samt mycket jag bryr mig om likaså. Men sakta börjar jag trilla tillbaka i gamla rutiner. Hemma och ''hemma'' har jag inte riktigt varit heller. Det har blivit mycket flängande, b.la till bästis i Gbg för obli häng, mycket sleepovers, spontana skumpakvällar, middagar och julmys med mina fina vänner som jag saknat så otroligt mycket. Har hunnit med det jag vill ish, kramat dem som fattats i min famn, hånglat med han jag tycker är snäppet finare än resterande, ätit den maten jag längtat ihjäl mig efter, streckhängt med familjen samt druckit så mycket gott kaffe. 
 
Som sagt, det första dagarna jag kom hem från Guadalope hade jag sån sjuk ångestklump i magen och hade ingen aning vad jag skulle göra nu. Det har såklart avtagit i takt med att dagarna här hemma gått men jag kände väl att jag inte var riktigt färdig, så imorgon blir det avfärd med ny destination - lite kallare breddgrader och jobb i SNÖ. På lite obestämd tid (i vanlig ordning). IDAG är prio dock då det är årets mysigaste dag - julafton. Vi firade jul så smått med hela skaran igår då vi är en mindre samling idag. Vaknade tidigt imorse och åt traditionsenlig julgröt och öppnade julstrumpan. Sedan for resten vidare och jag körde liten nisseverkstad och slog in de sista klapparna som nu ligger under granen och väntar.. Nu väntar lite packning och sedan blir det julfirande för hela slanten!