"YOU CAN CHOOSE WHAT TO FOCUS ON AND THEREFORE WHAT TO BE."

 
I lördags vaknade jag upp ganska sliten från kvällen innan hos Sandra som sedan slutade i en lite vääl rolig utekväll hehe. John & jag satte oss i solen och käkade carpacciopizza innan jag åkte hem för att hjälpa till att rodda inför kvällen då det skulle styras en avskedsmiddag. Vid 19 hade alla kommit och vi skålade i skumpa och sedan flöt kvällen på otroligt trevligt med långa diskussioner, rödvin och fantastisk mat. 
 
Vi stack in till stan sen och jag sprang in i Emma vilket var sjukt kul <3. Var helt överväldigad med kärlek från kvällen och somnade så fort jag la huvudet på kudden. Gick upp tidigt och fixade brunch till mig & John innan jag mötte upp Louise och satt och pratade i flera timmar. Ahh finaste bruttan!! På kvällen hade mina kollegor styrt en supposed to be (haha) överraskningsfest för mig som John spoilat men vi käkade Globe, satt på jobbet och spelade spel och sedan gick vi till Krogbowlingen som vi sedan stängde och kom inte i säng förrän 04.30.. Jeez. Är helt slut idag och tänkte bara gå en lång promenad i princip och därmed basta. Fixa lite grejer inför avfärd. 5 dagar kvar i Sverige! Sinnes!