Postcard /from/ GoTland

(null)
 
"Tiden går aldrig så fort som när den är begränsad" var det en vis man som sade. Idag hade jag min första lediga dag på 15 dagar så packade tygkassen med vatten, solkräm, favoritboken samt en matlåda jag fått av Emma. Fördelarna med att bo med kockar är en några stycken. Sedan trampade jag på måfå i den riktning jag misstänkte att det fanns en strand belägen och landade pladask raklång på min handduk hela förmiddagen. 

Försökte verkligen reflektera över de senaste 3 veckorna då de onekligen gått i ett och avsaknaden av tid har varit enorm. För 3 veckor sedan var mina bästisar och Martin här, i en hel vecka. Och vilken vecka det var<3 Vi grillade, spelade kubb, satt uppe och spelade monopol, var på stranden, krogsurfade och bara hängde. Besökte även i princip alla restauranger jag varit sugen på hehe. Kul med vänner som ställer upp på ens intressen. Dem åkte hem i nalkandet av Almedalsveckan och den veckan gick verkligen i tusen knop. Så fet upplevelse! 

I mellanveckan har jag hunnit med att dejta Nelson, äta på supper med kollektivet, gått på norlie & KKVS spelning, utekvällar på strand och dans på munken med Fannie och frugan. Kärlek må vara en efterkonstruktion men ack vad fina dessa veckor varit! 

Ikväll ska vi ut på stelor. Stanna tiden 

Kommentera här: