17.42

 
Våra visum anlände efter 24h och ligger nu i inkorgen och gottar sig ihop med min biljett uppåt i landet, jag beställde mina glasögon, reseförsäkring kirrad, fick en visning på lägga, tog tag i saker som skräpat. I fredags hade jag en date med Linnéa och det lyfte mig många meter över marken, vi hade så mycket att prata om att munnarna gick i ett och när maten kom in lät vi den bara stå och bli kall. För att situationen var så fylld. Vi rundade av med varsin espresso martini innan vi skiljdes åt och jag mötte upp John och drack lite bärs vilket också var ruggit kul. Var så hög på endorfiner där. När jag kom hem hade jag varit vaken i 24h så stämningen drog bevisligen med humöret.. Vaknade någorlunda sliiden i lördags men laddade om för heldagsfix i brollans lägenhet med pitstop för lunch @ TUGG. Sedan åkte jag direkt på middag hos min kollega som var väldigt trevligt! 
 
Behövde tanka om ordentligt i söndags så låg raklång i soffan, pysslade ihop en fotobok och härjade med sådant en bör. Styrde eftermiddagsfika och åt söndagsmiddag! Mams. Mycket hade den att bjuda på, förra veckan. 
 
Igår blev det terapi i form av bullbak och idag blev det väldigt HEPP-ig lunch på Miss Alice som jag velat hänga på hela sommaren/hösten/alltid. De stänger nu i helgen så det var nice. Imorgon kommer Martin och vi har hela helgen fylld av bara ''YES''-aktiga planer, haha. 

Kommentera här: