18.24

 
Två suveränt fina veckor har passerat. Fort och fint har det varit. Förra helgen var Martin nere så vi var hos Jonathan på fredagen, lagade tacos, hinkade bärs, spelade fifa och sällskapsspel. Vi spenderade sedan hela lördagen på stan för lunch, fika och spontanshopping. På kvällen lagade vi olika GTs med roliga toppings och käkade 3-rätters. Can't stress enough hur trevlans detta var!! Sedan anslöt Markus och Tove och vi gick ut och dansade hela natten innan vi sov tillsammans hos mig, med brunch som obli stop1 på söndagen innan vi tog oss in till Via för panglunch. Sedan åkte Martin och jag till arenan och kikade debutmatch innan han åkte hem. 
 
Var så glad efter helgen så veckan sprang förbi, och på torsdagen satt jag bänkad på g mot Uppsala och min bästis. Hon hade roddat så fint och ingen var lyckligare än jag<3. Hade en timmes väntan i Stockholm så drack kaffe med Alexander och tankade energi. Jag och Frida har haft fullt ös medvetslös utan dess like och jag lämnades verkligen med ångestens mamma när jag skulle bege mig därifrån. Det blir så påtagligt hur olika man banar sig fram i livet och börjar väl känna en gnutta stress angående detta. 
 
 
I lördags sparkade vi igång kvällen med fantastisk italiensk middag innan vi klubbade fram till 04 och hängde på efterfest till 09.30. Det var en once in a lifetime för mig alltså. Saknar henne redan! 

Kommentera här: