spontaneo

 
@ torsdags när vi hade italiensk kväll med pasta och rödpang. Det är väl inte direkt något hemlighet att det en uppskattar mest är att diskutera saker över en god middag med bra sällskap. Fredagen rattade jag direkt till Gbg för kort helg, hängde gäng med ett annat par på middag och såg färdigt AHS äntligen (inte vågat kika på det ensam hehe). Köpte en stor påse godis och baraaa var. Behövde verkligen det då hjärnan snurrade i 190 pga overload med tankar och virriga känslor. 
 
Igår tände jag vartenda ljus i hela rummet och la mig raklång i soffan med en bok jag fick av Martin för att få klartecken på saker och ting. Hakade upp mig istället. Vred på saker. Börjat läsa om det här med personfärger och beteéndemönster. Hur man krackelerar sitt egna vs hackar hål på andras. Det enda jag har på näthinnan för tillfället (utöver detta) är längtan efter; totti ledig dag, lång frulle i sängen, fikaPAUS, häng med bästisar och höstpromenader. Vill kapitulerar allt annat. 

Kommentera här: