''att inte veta vad nästa dag har att bjuda på''

 
3 olika roadtrips som ägt rum under det senaste året. Så befriande att tänka på det - att detta faktiskt hänt mig. Förstår ni hur tillgänglig världen är för oss? Och OJ vad jag längtar efter det igen, att få uppleva, treva, pröva, lyfta, landa. Snart är det på pricken 1 år sedan jag flög ner till Västindien. Jag satte mig på det planet. Jag tog mig dit och hem via Åre, via Gotland. Via hundra varv i hjärtat. Så mycket erfarenheter, så mycket kärlek och glädje och ilska, ångest, oro. 
 
Om det är något jag lärt mig under denna tiden är det verkligen mottot ''välj alltid glädjen, lita på din magkänsla, det löser sig''. När jag åkte iväg förra hösten hade jag inte en blekaste om att det skulle utspela sig som det gjorde. Hade jag inte hamnat i Åre hade jag aldrig åkt till Gotland, eller planerat denna nya resan med Martin, för honom hade jag inte ens känt. Allting löser sig, alltid. Har bara så jävla roligt som möjligt under tiden. 
 
Snaaart bär det av igen! Den som väntar på något gott... 

Kommentera här: